mandag 21. juli 2008

Helgens kreasjoner.

Det ble tid til litt kortlaging på søndagen også, med øs pøsende regnvær er det ikke mye annet som frister...

Først fikk jeg laget ferdig et dorull-kort til (jenteversjon), med AutumnLeaves "Cuteworld" jentepapir:





Så fikk jeg laget gutte- og jentekort over samme layout, hvor jeg har brukt Magnolia-motiv og rubons fra BG "Cupcake" (syklene og diverse kruseduller/blomster). Så geniale "olio"-hefter med mange ulike rubons - elsker dem!




Har også blitt ferdig med bursdagskort til min beste venninne ( som har bursdag i dag.. GRATULERER MED DAGEN, VENNEN!) men det kan jeg ikke legge ut her nå for jeg vet at du stadig er innom og kikker.... :O)
And then I have to inform you all that there is a fab Magnolia BlogCandy going on over at Artfylly Ila's - http://artfullyila.blogspot.com/2008/07/magnolia-blog-candy.html . Everyone can enter, all you have to do is submit a comment, and tell a friend or spread the word on your blog if you have one. That's easy :o) And while you are there, take a good look on Ila's creations - they are all fab!

Ingen kommentarer: