lørdag 12. juli 2008

Bryllupskort

Fant denne skissen på 2Sketches4You og tenkte jeg skulle prøve på et bryllupskort ut fra den. Motivet jeg har brukt er fra en serviett jeg fikk fra en venninne, så farger og stil var litt 'låst' i utgangspunktet. Et litt annerledes bryllupskort, kanskje.....

Har klipt ut serviettmotivet og tatt vekk de bakerste papirlagene slik at jeg bare sitter igjen med 'motiv-papiret'. Dette er limt på et akvarellpapir (canson200g) og deretter klipt ut på nytt. Ellers har jeg brukt et rutete papir fra en lokal hobby/bokhandel, hjerter fra QK, bånd, metallhjerter og sikkerhetsnål. Teksten har jeg skrevet for hånd (fordi skriveren var tom for blekk :o/).

7 kommentarer:

Kath Stewart sa...

What a fun card - love the bright colours - fabulous card for the sketch
Love
kath
xxxx

Unknown sa...

So so cute! Love the gingham patterned paper too :)

Rach sa...

Such a cute card, fabulous,
Thank you for your kind comments when you visited my blog. Hugs rach.xx

Lea L. sa...

This is just adorable! Love the hearts! Great job with the sketch!

~Lea

Lori K sa...

Such a happy card! i love the hearts at the bottom!

Lisa sa...

Those are just two of the cutest little people, great job.

Donna Baker sa...

I love your magnolia cards! thanks for visiting my blog *smile*