lørdag 19. juli 2008

Flere og flere...

...bryllupskort. Nå skal jeg legge dette temaet på hylla litt. Føler at jeg er "ferdig" for en liten stund med akkurat dette.

Først kommer tre stykker som er ganske like. Har vært inne på siden til Bibbi ( http://www.bibbisdillerier.blogspot.com/ ) og hentet masse inspirasjon. Der er det så mye lekkert, og mange gode tips for den som ikke er helt komfortabel med motivstempler. Her er mine tre kort:


Tekststempel fra Norsk Stempelblad, diverse restepapir og bånd, hjertebrads, halvperler, Primablomster og QK-blader. Laget roser av primablomster som forklart på scrapping.no.


Så til slutt et kort med Magnolia-brudepar som motiv:





2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj - her skjer det mye mens en er borte noen dager..... så mye lekre bryllupskort - jeg kan jo bare velge å vrake. Har fått masse tips og kommer nok til å "rappe" en del..!!Tusen takk! Hg

bibbi sa...

Så nydelige "ikkemotivstempel"-kortene dine ble! Så utrolig kjekt å lese at du har blitt inspirert av meg! :)

Håper du har en fin sommer :)

klem fra Johanna