torsdag 26. juni 2008

Takk!

Det er så moro å få kommentarer fra andre kortmakere - takk for alle positive tilbakemeldinger, det er varmende:-). Får ikke tida i kveld til å bli ferdig med noe nytt, så da fant jeg noen kort i boksen min som jeg kan legge ut bilde på.
Thanks a lot for the comments that have been posted in my blog the last 24hours - it is really heartwarming:-). My post today contains some cards that I made a while ago.





Dette siste kortet her er en lift av Anita Hagens Ghost-Card. Ikke så lett å få frem når man scanner, men det er altså et vindu med stempel med glitter på, og så er motivet inne i kortet. Her finner du originalen - bare helt lekker! http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/2008/05/4-sommerhnglar.html

Nå får jeg se om jeg skal være litt kreativ i dag også...Klem.... TFL!

Ingen kommentarer: