onsdag 25. juni 2008

Ismaki Challenge no 25

Ja da prøver jeg meg for første gang med deltakelse i Ismaki. Perfekt måte å utfordre seg selv på, og å få noen nye ideer.
Stempelmotivet er fra Rakle Collection, mønsterpapir fra DCWV's Rock Star. Blomster fra Prima og Panduro (og nå ser jeg at den ene blomsten har et bøyd kronblad - men jeg scanner ikke på nytt, fordi det var så vanskelig å få de charmsene til å ligge ordentlig...!) Charms fra Perlen, knapp fra Stoff og Stil og hjerter fra MM(tror jeg...). Ticket kjøpt på Papir i hjertet. Morsom utfordring!

12 kommentarer:

Patricia Cornelissen sa...

I love your card, it's a cuttie

Valérie sa...

Very cute card ! Great work !

sonic sa...

Elle est très sympa !!!

Anonym sa...

Flott Hilde! Nå er du internasjonal gitt....hg

Tova sa...

Great card, love it !

titisonia sa...

so wonderful card

debby4000 sa...

Lovely card, fab flowers and great image.

~* Jay Jay *~ sa...

Wonderful. I really like the colours!

COCO sa...

very pretty card !!!!

Parvati sa...

Very beautiful card, clean and smart !

Jacqueline van der Sar sa...

beautiful card, great the stroke from the papers of rockstar, they fit in really well. Love the girl Great job with the sketch!!

Bev sa...

Gorgeous card!