torsdag 14. august 2008

Sukkersøtt #2 - Til en venn

Her er mitt bidrag til denne ukens utfordring hos Sukkersøtt.


Kortet er fyllt opp med stemplede motiver, siden min venninne driver med kortlaging sånn som meg. Tenkte det var en fin måte å sende henne litt oppmerksomhet på - og jeg vet hun blir glad for det :o) Bare at hun mest sannsynlig ser det her på bloggen min, da, før det kommer i posten...





Har brukt papir fra Cratepaper, motivet på fremsiden er Magnolia, QK-alfabeter Zoe og Abigail, ramme fra AutumnLeaves. Ellers diverse bånd, knapper og blomster. Må også nevne at jeg er sterkt inspirert av Laura inne på 2S4Y denne uken.

5 kommentarer:

Hanne sa...

Ååå, for et nydelig kort! Inspirasjonen fra Laura har jo bare slått positivt ut, for det var en morsom bretting her! Og flotte farger og i det hele tatt :)

Takk for at du ble med på utfordringen!
Klem fra Hanne:)

Maya sa...

Herlig vennekort!
Nydelig satt sammen og for en flott oppmerksomhet på innsiden!
Dette kortet blir man glad for å få :)

Takk for att du er med,
klem fra Maya

Kristine sa...

Dette var jo bare helt supert!
Likte sååå godt den måten du har festet motivne på inni kortet. Lekkert med det båndet og den lille tag'en!
Takk for at du deltar.
Klem fra Kristine

annes paperfun sa...

Så herlig kort og så koselig at du lager et slikt kort med masse stempeltrykk til din venninne!
Flott løsning på oppgaven.
Takk for at du er med på utfordringen og ønsker deg en flott dag
klem fra Anne

Anita sa...

Så nydelig kort! Kjempeflott kort, nydelige farger. Tenker mottakeren blir kjempeglad for dette:)

Takk for at du er med på utfordringen!