lørdag 16. januar 2010

Fuglehus-kort til ei søt jente!

Sukkersøtt#68 Feiring

Min løsning på ukens oppgave inn hos sukkersøtt er et fuglehus-kort. Jeg har sett noen av disse fuglehuskortene flere steder, og fant en mal jeg har spart på. Jeg så disse søte kreasjonene inne hos Jojjo først, ta en titt inn til henne, hun lager utrolig mye fint!


Så over til min første, den skal fylles med fruktkarameller og blir min datters bursdagskort til ei barnehagevenninne som fyller år til uka.








Jeg har brukt papirer fra Bazzil, Panduro og en kakeserviett. Stempeltrykket er fra Papirloftet og små alpha-klistremerker fra Adornit. Roser og kirsebærblomster fra IamRoses, pyntet med stickles.


Bursdagsjenta driver med ballett og turn og det var derfor naturlig å ha på denne søte Magnolia jenta. Jeg har maskert sammen to ulike figurer, for å få et ansikt/hårfasong som passet bedre på mottakeren. Motivet er malt med distress-refiller.

6 kommentarer:

Mandy sa...

This is so beautiful, love it
hugs Mandy xx

Camilla sa...

Hjelpes meg! Du er kreavtiv, og ikke minst utrolig flink!!
Nydelig fuglehus:))
Ha en flott lørdagskveld!
Klem, Camilla.

Regnbuedrops sa...

så utrolig stilig, kjempe fint =)

Pia sa...

super nydeligt fuglehus og så smukt dekoreret

Erica sa...

åhhh vilken fin fågelholk!! älskar alla detaljer!! har själv försökt mig på en, men det blev bara "pannkaka" av den..

Kristine sa...

Å så flott dette fuglehuset var!
Du er så dyktig:)
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken;)
Klemmer fra Kristine