tirsdag 10. november 2009

Halloween-helgen...

... var jeg gressenke, og også delvis uten barn. Benyttet sjansen til å være kreativ og hadde scrappe/stempel-venninner på besøk. Fredag hadde Tone funnet veien til meg, og vi satt å puslet litt på ettermiddagen og kvelden. Fikk en nydelig dekorert glasskrukke fylt med M når Tone kom:
Tusen takk Tone - den var bare helt nydelig!


Lørdag var det tid for besøk av en tidligere arbeidskollega - på overnatting - så her hadde vi plenty av tid til stempling og kortlaging.... og vi fikk jo gjort litt også, det ble ikke bare skravling. Av Hilde fikk jeg også en nydelig dekorert konfekteske samt vin og blomster. Her er den flotte esken:
Innholdet er desverre spist opp for lengst - de nydeligste konfektbiter - mmmmm! Tusen takk til deg også Hilde!

Her er noe av det vi puslet med:

Noen altererte små plastikk-krukker fra Panduro. Fine til å fylle med f.eks. te.

Og så lagde vi kort med distress-bakgrunner. Artig teknikk jeg har fått skikkelig sansen for:-)

Tusen takk begge to for at dere gjorde helgen til det den ble! Kosa meg skikkelig!

1 kommentar:

stephanne sa...

Oh my goodness, those jars are divine!!! Gorgeous work, I love the natural materials combined with roses and lace, beautiful!!
Have a great day!!
Stephanne