lørdag 5. september 2009

award!

Jeg har fått denne nydelige awarden av Marianne .


Det følger noen regler med til denne awarden og det er som følger: du skal linke tilbake til den som ga deg den + skrive ned 5 ting som du liker å gjøre.

Her er 5 ting jeg liker å gjøre:

- Være sammen med familien min.

- Lage kort

- Gode venner + god mat + god vin (en hyllest til vinklubben!)

- Synge og danse

- Høre på god musikk (som gjerne lar seg kombinere med ovennevnte punkt!)

Jeg vil gjerne sende denne awarden videre til følgende personer, fordi de inspirerer og deler sin kreativitet:

Camilla , Anna , Camilla , Lillemor , TuridMari og Jojjo.

Ta en titt inn i deres blogger og jeg garanterer at du får skaperlyst!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Tuuusen takk for award!! Så gøy å få den fra deg:)) Er en fan av dine Magnolia kort!:) Håper du har en kjempefin kveld!
Klemmer fra Camilla.

Jojjo sa...

Tusen tack! Jag blir alltid lika glad :)
Givetvis har jag gett dig en tillbaks :)