torsdag 25. september 2008

Sukkersøtt #8 Ikke scrapperelatert

Et lite raskt innlegg før jeg suser av gårde på trening. Har bryna meg på ukens oppgave hos Sukkersøtt. Den er jo et fast innslag for meg - skal mye til for at jeg ikke får til å levere inn oppgave her hver uke altså!... men denne uken var det litt vanskelig, helt til jeg fant ut at en del av tingene jeg har liggende faktisk ikke er fra "scrappebutikker".

Her er i allefall mitt bidrag denne uken:

Av ting som ikke er scrapperelatert finner du høstbladet, som egentlig er ment som borddekorasjon (kjøpt i en lokal nips-butikk), og den brune blomsten som også er ment som borddekorasjon (kjøpt hos Nille). Ellers har jeg brukt papirer fra BasicGrey Ambrosia, stempler fra AutumnLeaves og NorskStempelblad, samt litt bling, bånd og brads.

5 kommentarer:

Bente sa...

Det kortet var rålekkert! Nydelige farger og flott mønsterpapir! Godt jobbet:=)

eba sa...

Nydelig kort!

Åshild sa...

Så vakkert dette ble! For noen flotte farger! Takk for at du ble med på denne ukens utfordring også :)

Joanna sa...

Nyyyydelig kort med det flotte fargeglade bladet og blomsten. Begge deler virker veldig godt sammen :)




Klem fra Joanna

Hanne sa...

Fantastiks nydelig høstkort! Flotte farger og de detaljene du hadde plukket frem passet jo som bare det!

Ha en fin lørdag!
Sukkersøt klem :)