søndag 31. august 2008

Sukkersøtt #5 Mappekort

Det er så herlig med en utfordringsblogg som både utfordrer og som man kan lære noe av - glimrende! Sånn er det med denne ukes urfordring hos Sukkersøtt. Jeg har aldri laget denne typen mappekort før - så her lærte jeg noe nytt. Litt vanskelig å få frem detaljene fordi jeg scanner inn resultatet men malen ser du her: http://sukkersott.blogspot.com/2008/08/utfordring-5-gjestedesigner-2.html
Her er mitt kort utenpå:







Og her er mitt kort inni, med plass til både en personlig hilsen og f.eks. mottakerens sjokoladefavoritt eller et gavekort:

Jeg har brukt papirer fra OctoberAfternoon(Detours), tekststempel fra NorskStempelblad og journaling stempel fra MakingMemories. I tillegg har jeg brukt blomster, QK-blad, eyelets, glitterlim, lintråd og restepapir.

8 kommentarer:

Bente sa...

Nydelig kort i flotte høstfarger! Takk for titten:=)

Angella sa...

Så stilige høstfarger du har brukt

Angella

Joanna sa...

Dette var et skikkelig koselig høstkort. Jeg liker de varme fargene, og opplegget er veldig fint:)


Klem fra Joanna

annes paperfun sa...

Så herlige og fargeglad mappekort! og så stilig knytingen av kortet er.
Likte godt høstfargene du har brukt og flott løsning på oppgaven.
Takk for at du er med på utfordringen.
Klem fra Anne

Maya sa...

Åhhh dette var herlig!
Nydelige detaljer og farger,og super lukkemekanisme :)

Takk for att du deltar,
klem fra Maya

Hanne sa...

Å jøsses, så flott høstkort! Skikkelig knall, og den lukkingen kommer jeg til å låne fra deg!

Flott at de ble med på utfordringen, ha en strålende fin dag!
klem fra Hanne:)

Anita sa...

Et utrolig flott kort, helt nydelige farger og kjempeflott pyntet. Likte virkelig fargene og arkene dine sammen:)

Takk for at du er med på utfordringen!:)

Kathy sa...

Beautiful papers and beautiful Autumn colors!! Love all your details!! :)Kathy